






Reklamace
REKLAMACI MŮŽETE PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ NA +420604284978 OSOBNĚ PŘEDAT NA ADRESE:
CZ POINT, s. r. o.
Hlaváčova 2820
53002 Pardubice
V PŘÍPADĚ, ŽE SE ROZHODNETE UPLATNIT SVOJI REKLAMACI PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ, ZAŠLETE ZBOŽÍ NA NÍŽE UVEDENOU ADRESU:
CZ POINT, s. r. o.
Hlaváčova 2820
53002 Pardubice
Společně se zbožím zašlete doklad prokazující koupi zboží (FAKTURA) a vyplněný reklamační list.
JAK POSTUPOVAT KDYŽ...
…JE PŘIJATÉ ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!!!
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká Pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
…ZBOŽÍ BYLO DODÁNO NEKOMPLETNÍ NEBO NEODPOVÍDÁ OBJEDNANÉMU TYPU?
Prosíme, napište nám podrobnosti na czpoint@czpoint.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
JAKÁ JE LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE?
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
NA DÁRKY, KTERÉ JSOU POSKYTOVÁNY ZDARMA NELZE UPLATŇOVAT ŽÁDNÁ PRÁVA SPOTŘEBITELE, TAKOVÉ ZBOŽÍ SPLŇUJE PODMÍNKY DAROVACÍ SMLOUVY A VEŠKERÉ NORMY PODLE PLATNÉ LEGISLATIVY ČR.
Soubory ke stažení
- reklamace design by h [PDF, 27 kB]
- REKLAMAČNÍ LIST [PDF, 72 kB]
- REKLAMAČNÍ LIST [DOCX, 29 kB]